Продавець Multimag розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
325 відгуків
Поломалось любимое кресло? Тогда Вам надо к нам!!!Купить со скидкой
г.Днепр, ул.Рабочая65, Дніпро, Україна
+380978921060
+380 (66) 487-23-17
+380 (97) 376-04-60
Multimag

ДОТИК ДО ТКАНИНИ

ДОТИК ДО ТКАНИНИ

ДОТИК ДО ТКАНИНИ

 

У світі гоночних яхт вищого рівня, гроші не мають значення і були проведені великі дослідження матеріалів, використовуваних для створення вітрил. Мета полягала в тому, щоб зменшити кількість поверхонь і при цьому поліпшити їх обтікання повітрям при одночасному скороченні ваги вітрил. Компанії виготовляють вітрила і їх постачальники винайшли композитні шаруваті матеріали, що забезпечують необхідні вимоги, і тепер є два головні гравці – North Sails з їх ЗDL технологією і Cuben.


Досі параплани вироблялися з дуже схожих на вітрила матеріалів. Незалежно від виробника, майже завжди тканина зроблена з волокон нейлону. Ці волокна при виготовленні тканини переплітають разом з волокнами, спрямованими під кутом 90 градусів (основа і качок).
Така тканина дуже погано тягнеться в напрямку волокон, але досить податлива під кутом 45 до неї. Жорсткість може бути змінена введенням просочення, яка заповнює проміжки між волокнами і склеює їх. Цей насичуючі матеріал також зменшує пористість тканини.
При витягуванні тканини, матеріал наповнювача може ушкодити і випасти, що призводить до продувності тканини. Це покриття ― зазвичай поліуретан (PU), але може бути і на основі кремнію (Silicone).
У новітніх матеріалах, високоміцні волокна з низькою здатністю до розтягування тепер затиснуті між гнучкими, стійкими до ультафиолету і пошкоджень, плівками. Волокна дають тканини міцність, а плівки дають довговічність і все це скріплюється разом клеєм. В процесі виготовлення, волокна можуть бути розташовані в напрямку найбільшої очікуваної навантаження.
Проектувальники можуть керувати волокнами і розташовувати їх в будь-якому бажаному напрямку, так що втрачається саме поняття розтягування тканини. Використання волокон настільки оптимізовано, що скорочує їх необхідну кількість, даючи, отже, істотну економію ваги. Оскільки плівки, використовуваний в такому «сендвічі», не пропускають повітря, то і вся тканина є повністю герметичним.
У яхтовий спорт як високотехнологічному, більшість вітрил створено з гігантських моноповерхностей, створюваних комп'ютером. Вони дозволяють цим поверхням бути ідеально налаштованими для будь-якого проекту. Вся ця технологія неймовірно дорога, і комплект вітрил для шестидесятифутовой гоночної яхти, спустошить Ваш кишеню більш ніж на 140 000 євро або 100 000 фунтів!
Однак, витрати поступово знижуються, і нещодавно компанія Best Kites випустила модель водного кайта Yarga-Pro 06, c використанням матеріалу Cuben, а американська фірма ATAIR Aerospace використовувала ці матеріали в парашуті з заявленим 60% збільшенням аеродинамічного якості.
Чому ж ми досі не бачимо ці матеріали в парапланостроении? Незважаючи на очевидність, тому є багато причин. Деякі дизайнери вважають прогнози щодо збільшення аеродинамічного якості невиправдано завищеними, що базуються на порівнянні з м'якими парашутами.
Сьогодні виробники парапланів використовують комп'ютерні програми динамічні моделювання, що дозволяють дуже точно розрахувати всі аспекти, включаючи і витягування тканини. Ці комп'ютерні моделі показали, що позбавлення від зморшок (складок), знайдених в існуючих парапланах, дасть досить невеликий ефект, можливо менше ніж 0,5 одиниці аеродинамічного якості.
Економія ваги при використанні новітніх матеріалів може дати більше вигоди до нашого спорту, але перш, ніж вони можуть використовуватися необхідно подолати деякі проблеми. Ці нові тканини дуже погано зшиваються, так що доведеться їх склеювати. Ці нові технології ще погано адаптовані до специфічних вимог парапланерного спорту і потрібен час для їх впровадження.
Незважаючи на заяви, що плівки, що використовуються в їх створенні, є дуже стійкими до ультрафіолетового випромінювання і згортання, ми не знаємо точно, як вони будуть вести себе будучи застосованими в параплані. Вітрила зазвичай скачують, а не згортають, і ці високотехнологічні вітрила часто приходять в непридатність до кінця світової навколосвітньої регати.
Ми повинні знати точно, як ці матеріали впораються з тим, щоб бути складеним і запхненими в багажник автомобіля. Деякі виробники парапланів, тим не менш, проводять випробування цих тканин у польоті, на складання і стійкість до ультрафіолету.
Ймовірно, спочатку ми побачимо ці матеріали, в якості структурних елементів конструкції параплана, куди вони можуть бути впроваджені, щоб протистояти певним навантаженням. Конструкція параплана і схема сил, діючих на нього дуже складна, і нереально уявити, що одного дня ми побачимо крила, виготовлені як вітрила з одного величезного шматка тканини.

І ВСЕ Ж, З ЧОГО ВІН ЗРОБЛЕНИЙ, ВАШ ПАРАПЛАН?
Стів Узошукву (Stewe Uzochukwu) дає нам короткий огляд по тканинах, присутніх на ринку.

Парапланерна історія зберігає деякі приклади невдач з тканинами, і багато пілоти досі порушені цією темою, незважаючи на зрілість тканинної індустрії. Щоб знати точно, з чого зроблений ваш купол, подивіться супровідний документ до параплану, сходіть на веб-сайті виробника або згадайте, що величезна база даних міститься на сайті www.para2000.org. Але, що ж означають всі ці назви? Тут ви знайдете короткий путівник ― хто є хто у світі парапланерных матеріалів:

PORCHER SPORT ― NEW SKYTEX

Фірма Porcher Sport знаходиться у Франції, і була однією з перших компаній, що почала виробляти тканину спеціально для парапланів. Двадцять років роботи і велику кількість досліджень – і вони все ще з нами. Їх тканина називається New Skytex. Нещодавно вони зосередилися на створенні тканини з дуже великим терміном життя та з екологічно чистої просоченням. У співпраці з компанією Nervures (французький виробник парапланів), вони нещодавно розробили надзвичайно легку тканину, вагою всього лише 27 г/м2 ― проти стандартних 40-44 г/м2.

GELVENOR
Ця південноафриканська компанія була в дуже виграшному становище на початку 1990-х, коли фірма APCO, яка використала їх матеріал, вперше дала 3-х річну (або 250 годин) гарантію на пошиті купола. Gelvenor встановила промисловий стандарт на тканину з двостороннім PU покриттям і додатковою силіконовим просоченням, щоб ще більше захистити волокно. В результаті, тканина вийшла трохи більш важкою – 49 г/м2, але завоювала завидну репутацію довгожителя і використовувалася такими відомими брендами як: APCO, OZONE, NOVA і AIRWAVE. Gelvenor також робить і більш легкі варіанти своєї класичної тканини.

TORAY
Toray Industries – найбільший виробник тканини і синтетичного волокна в Азії. Вона виробляє тканина на основі нейлону з PU-просоченням. Деякі сорти тканини цієї фірми ― водовідштовхувальні, але не є повністю водонепроникним. Окремі сорти тканини Toray популярні з-за їх здатності не втрачати міцність незважаючи на отвори, зроблені голками в процесі шиття.

SOFILEТA ― SOFLY
Sofileta знаходиться в тій же самій галузі Франції як і Porcher Sport, тільки на південний схід від Ліона. Ця фірма – новачок на парапланерном ринку. Вони виробляють тканину з силіконом і PU покриттям по ексклюзивному контракту з фірмою SWING. Вони також пропонують великий вибір інших тканин.

PERSEVERANS MILLS ― PERТEX
Pertex більше не виробляється, але остання їхня тканина, яка пропонувалася для парапланів, була нейлоном з силіконовим і PU-покриттям. Ця тканина мала ту саму вагу, як інші тканини, які зазвичай використовуються в параглайдинг, але не мають силіконового покриття. Ця тканина була розроблена за дворічний період співпраці з фірмою SWING, з якою був укладений ексклюзивний контракт на поставку тканини. SWING тепер використовує тканина Sofly від Sofileta. До співпраці з SWING фірма Perseverans Mills не була присутня на парапланерном ринку.
CARRINGТON PERFORMANCE FABRIC ― CARRINGТON NOVARE
На початку 1990-х Carrington був одним з найбільших гравців на ринку тканини для парапланів.
У 2001 р. Carrington оголосив, що більше не буде займатися тканинами для параглайдингу, в силу економічних причин. Существовашие запаси були витрачені, і тканини Carrington в даний час не використовуються у виготовленні парапланів.

Переклад Сергія Єлізарова з журналу Cross Country #103 за 2006 р.

PORCHER MARINE ― ПРОВІДНИЙ СВІТОВИЙ ВИРОБНИК ТКАНИНИ ДЛЯ ПАРАПЛАНІВ.
Стів Узушуква був запрошений фірмою для ознайомлення з процесом виробництва тканини.
Ось його репортаж.

Іноді ми, пілоти, приймаємо речі зовсім без доказів і, тільки озирнувшись, розуміємо, наскільки величезні технічні досягнення, які зачіпають за живе. Літальний апарат без будь-якої жорсткої структури, що важить менше однієї десятої ваги пілота, піднімається в небо. Несуча поверхня цілком виконана з матеріалу, який важить менше 50 г/м2. Цей матеріал здатний витримувати перевантаження до 12 G [на параплані, подібному Gin Gangster], якщо знадобиться, без пошкоджень, і зроблений з набагато більш тонкого волокна, ніж середня футболка. В наші дні матеріал забезпечує політ протягом багатьох сотень годин, незважаючи на те, що в невеликих районах Великобританії 15 років тому час знаходження в повітрі таких машин вимірювалося хвилинами або кількома годинами. Термін їх служби в даний час досягає 5-6 років, а не два сезони, як очікувалося в 1989 р.

Ми говоримо про такому дивному технологічному досягненні, як тканина для парапланів. Ми зазвичай ігноруємо це технічне досягнення, і воно стає предметом обговорення лише в негативному плані, коли, наприклад, стає відомою несподівана загибель параплана, викликана, звичайно, проникністю тканини. Останні два роки один з найбільших виробників тканини для парапланів, NCV [Nebon Carle-Vassoilles], частина французької групи Porcher Industries, робила спроби надати допомогу в навчанні пілотів того, як тканина, використовувана в їх парапланах, виготовляється, випробовується, розробляється і який догляд за нею вимагається. NCV робить тканину, в просторіччі звану «Porcher Marine», відому в технічній текстильної промисловості під назвою Skytex. NCV використовує назву Skytex для будь виготовлюваної ними тканини, яка спроектована спеціально для використання в парапланах. Кореспондент Стів Узочукву (Steve Uzochukwu) був запрошений подивитися весь виробничий цикл на підприємстві NCV в області між Ліоном, Шамбері і Греноблем у Франції.

Вимоги до тканини для парапланів ростуть. Вона повинна бути легкою і здатною витримувати дуже великі перевантаження. Вона не повинна пропускати повітря, оскільки саме його надлишковий тиск тримає параплан в надутому стані і викликає підйом. Вона повинна тривалий час зберігати свої якості, гарно виглядати і, по можливості, бути дешевою. Коли все це сказано і зроблено, нам подобається щільно складати тканину, без будь-яких позначок на ній або вм'ятин, які на неї впливають. Ці вимоги розвивалися поряд з парпланеризмом як таким, починаючи з перших параглайдеров із змінною балансуванням, виготовлених з непроникного (з нульовою пористістю) нейлону, вже тоді виробленого NCV. Перші виробники парапланів також намагалися використовувати вітрильну тканина, вироблену також NCV. Жодна з цих тканин не відповідала вимогам парапланеризму, тому ці виробники звернулися до NCV з проханням провести тканина, спеціально розроблену для парапланів. NCV зобов'язалася виготовити таку тканину, і з тих пір почалася розробка матеріалів, спеціально призначених для парапланів. Розробка цього виду спеціальної технічної тканини знаходиться в центрі уваги NCV, оскільки вони випускають тканина для широкого кола застосувань, головним чином, пов'язаних з безпекою. Продукція, що використовує тканини NCV, включає подушки безпеки для машин, кулестійкі бронежилети, парашути і вітрила (спінакери) для яхт.

Повне участь NCV в роботі над тканиною для парапланів може бути розділене на розробку, виробництво і контроль якості. На ринку технічних тканин високий рівень НДДКР (Науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт), оскільки між учасниками ринками є жорстка конкуренція. Пройшли етап НДДКР тканини повинні бути пристосовані до масового виробництва і доставки в стислі терміни в умовах промисловості з досить вираженою сезонною періодичністю споживання. Контроль якості потрібен, щоб переконатися, що продукція відповідає вимогам певного стандарту, і щоб за будь-якого готового рулону або тканини можна було простежити весь процес їх виготовлення, включаючи кожну машину, що використовується на виробництві, кожний компонент продукції.

Щоб зрозуміти, що таке виробництво тканини, найпростіше піти за ниткою з моменту надходження її на фабрику до її виходу в світ вільного польоту в якості тканини, призначеної для виробника парапланів. В кожен момент можна бачити, що відбувається, і який внесок вносить дана стадія процесу на якість кінцевої продукції. Спочатку ми розглянемо виробничу сторону дій, потім подивимося, як розробка призвела до продукції, яку ми маємо сьогодні, і устремління до продукції майбутнього. Після цього буде дано короткий опис контролю якості з деякими порадами від NCV з питань збереження ваших парапланів в хорошому стані за рахунок продовження терміну служби матеріалу, з якого вони зроблені.
Тканина для парапланів починає своє життя NCV, входячи в завод як 6,6 поліамідна нитка, виготовлена всесвітньо відомою компанією «Дюпон» («Du Pont») (також відомої як «Invista») і поставляється на котушках, кожна з яких містить 550 км безперервної нитки. Компанія «Дюпон»/«Invista» винайшла синтетичну нитку і назвала її "нейлон" майже 70 років тому. Це її торгова марка, аж до наших днів. 10 км цієї дивовижної нитки важать лише 33 р. Кожна нитка складена з десяти окремих ниток (філаментів) нейлону. Нитка вже містить добавки, що захищають від руйнування під дією ультрафіолету, одного з головних чинників довговічності готової тканини.

Плетіння тканини – процес, що нараховує століття, який включає створення тканини шляхом переплетення ниток. Спочатку здійснюється вручну, після механізації в 18-му і 19-му століттях, яка зробила революцію в ткацькій промисловості, плетіння дозволяє виготовляти величезні кількості матеріалу в дуже стислі часові терміни, з дуже невеликою помилкою або спотворенням у готовому виробі.

Примітка: Для параплана площею близько 30 кв. м потрібно приблизно 100 кв. м тканини з урахуванням внутрішніх елементів конструкції (нервюр, що підтримують стрічок і т. д.)

Процес плетіння починається зі створення головного навоя з 10 000 широких ниток, поперек яких ткацькі верстати будуть пронизувати уточную пряжу, щоб зробити готову тканину.
Давайте обговоримо тут деякі терміни, необхідні для подальшого пояснення процесу. Напрямок ниток в навое, що збігається з напрямком готового рулону тканини (по довжині), називається напрямком основи. Наповнює нитку, яка проходить поперек готового рулону тканини (по ширині), називається напрямком качка. Виробники тканини призводять міцність/еластичність тканини в обох цих напрямках. Вони також призводять міцність і розтяжність в іншому напрямку, по діагоналі, під кутом 45 градусів до напрямів основи і качка.

Щоб створити головний навою, спочатку виготовляють снувальні навої шириною 1000 ниток. 1000 котушок розташовані на рамі, і снувальний навою намотується на них, і саме на цій стадії процесу нитка перевіряється лазером на предмет цілісності і для виявлення поломки (розривів) окремих філаментів.
Спочатку виготовляється спеціальна партія тканини: всі нитки (10000) вручну вставляються в голки на ткацькому верстаті. Це та стадія, на якій фактичні деталі плетіння вбудовуються в тканину. Ripstop – це фактично модель плетіння, створювана шляхом розщеплення чергується нитки: одна нитка проходить під уточной пряжею, а інша над нею. Це призводить до формування подвійний або потрійний нитки з правильними інтервалами, викликаючи утворення пучків або «мережива» тканини, як тільки який-небудь предмет спробує порізати або розірвати тканину, і запобігаючи поширення розриву. Ripstop пропонує підвищену стійкість до задирання (розриву) і позбавлений недоліків, властивих більш важких тканин.
Ткацькі верстати можуть використовувати звичайну голку (човник) для проходження уточной пряжі через навою, або новіші технології з використанням струменя повітря або води, щоб протягнути (направити) уточную пряжу.

Тканина намотується на головний рулон в кінці процесу плетіння. У цей момент «сира» тканина, відома як суровье, не забарвлена і пропускає повітря. Вона вимагає фарбування. Її вимагає навіть білий матеріал, і він спершу повинен бути отмыт, щоб видалити залишки від процесу плетіння. Потім вона піддається забарвленню, після чого фарба повинна бути зафіксована. Кольори вибираються виробником з урахуванням їх стійкості до ультрафіолету. Потрібні тривалі інтенсивні дослідження в цій області: деякі кольори, такі як чорний і ряд відтінків червоного, десять років тому були незвичними для парапланів. Зараз вони стали придатними для використання, так і одними з найбільш стійких тканин до дії ультрафіолету. Процес фарбування підвищує стійкість тканини і надає їй сталість розмірів.

Біла тканина складає близько 50% загального обсягу продажів. Тканини білого та інших кольорів виготовляються серійно, за процесом промивання слідують фарбування і фіксація. Після процесу фіксації і перевірки кольору на стійкість матеріал пропускається через сушильний шафа для подальшої фіксації та сушіння тканини. Рулони тканини, тепер потрібного кольору, але без покриття, піддаються тотальному контролю якості на наявність дефектів в самому матеріалі, так і на стійкість забарвлення. Більша частина дій з контролю якості здійснюється вручну, оскільки процеси автоматичного сканування не виконуються належним чином на матеріалі Ripstop. Зразки матеріалу, що піддається випробуванню в лабораторії, досліджуються в середовищі з ретельно контрольованою температурою та вологістю (24/7), причому відбираються зразки містяться в цю середу як мінімум за 24 години до початку проведення випробувань.

Тепер рулони тканини залишають для Griffendux, іншій компанії Porcher, розташованому через дорогу від NCV. Griffendux – також частина відділу технічних тканин NCV (NCV Technical Textiles), роль якої зводиться до просочення тканини. Просочення (покриття) надає тканині багато потрібні якості, які змінюють її істотним чином.

Тканина дуже міцна в напрямках основи і качка, оскільки в розтягуванні в будь-якому з цих напрямків беруть участь нитки, що йдуть впоперек або вздовж тканини. В обох напрямках нитки безпосередньо чинять опір будь-якої деформації. Однак, якщо потягнути під кутом, результуюче натяг більше залежить від типу плетіння, ніж безпосередньо від самих ниток і воно прагне до більшої деформації в цьому напрямку. До того ж, тканина відносно легко пропускає повітря, що робить її непотрібною для парапланеризму. Додавання до просочення тканини дає дві основні переваги: воно робить тканину куди більш стійкою до скошеного витягування і деформації і забезпечує повітронепроникність тканини. Покриття тканини також надає їй здатність до зменшення старіння, дозволяючи зберігати міцність на розрив і стійкість до розтягування, незважаючи на виставлення на сонце і вплив тисяч циклів навантаження і розвантаження. Для різних сфер застосування NCV встановлені різні види просочення. У тканини для парапланів, використовуються чотири основних види: тверде, середнє, водовідштовхувальне і середнє марки 2.


Тверда (потужна) просочення (E29A)
Пріоритетами для даного виду просочення є жорсткість і мале витягування, тому така тканина використовується для нервюр. Ці якості можуть бути оптимізовані з урахуванням проникності і стійкості до тертя, оскільки нервюри ніколи не контактують з землею і не відповідають за утримання повітря.
Середня просочення (E38A, E68A)
Тканина з такою маззю призначена як для верхніх, так і нижніх поверхонь параплана, і також використовується в деяких нервюрах, зазвичай в легенях косих (підтримують) нервюрах. Це покриття з успіхом застосовується у всіх областях, з урахуванням впливу ультрафіолету і можливості контакту тканини з землею. Покриття E68A дещо легше, ніж E38A (36 г/м2 проти 40 г/м2) з-за додаткової обробки тканини. Звідси остаточний вибір покриття E68A для тканини 9017 для гірського параплана, такого як «Джин Yeti».
Водовідштовхувальна просочення (E77A)
Ще один вид просочення для загального застосування на верхніх і нижніх поверхнях параплана, з додатковим водовідштовхувальну властивість.

Всі перераховані вище просочення застосовуються до тканин в процесах, де використовуються органічні розчинники.
Середня просочення марки 2 (E85A)
Ця нова просочення, розроблена NCV за останні чотири роки. Поєднує вимоги тривалого терміну служби та стійкості до всіх форм руйнівного впливу з природоохоронними вимогами (дорученням Європейського Союзу, за яким усі виробничі процеси повинні бути в більшій мірі спрямовані на збереження навколишнього середовища). Щоб задовольняти природоохоронним вимогам, це покриття більше використовує технологію, засновану на воді, ніж обробку органічними розчинниками. Це нове покриття істотно продовжує термін служби тканини, в якій вона застосовується. Стійкість до руйнівної дії ультрафіолету і випробування на продувність показали, що ця просочення – великий крок вперед. Порівняння нової просочення зі старими видами наведено в графі «Випробування на флаттер і випробування на очищення/перекидання (барабанний тест) зліва. Тканина з цієї просоченням використовується в парапланах фірм «Aerodyne», «UP», «Джин Gliders» і «FreeX».
В процесі нанесення просочення застосовуються ємкості з матеріалом просочення, розчиненому в розчиннику. Покриття наноситься по мірі проходження тканини через гостру кромку, в результаті чого виходить шар просочення товщиною в декілька мікрон. Потім тканина з просоченням обдувають, щоб висушити її і видалити залишки розчинника, і тканина для параплана готова. Дві останні перевірки включають використання столу для тканини (для перевірки площині і однорідності тканини) і подальшу візуальну перевірку на наявність дефектів.
Тканина для парапланів, вироблена NCV, не досягла б нинішнього рівня без великого обсягу НДДКР. Виробники постійно підвищують вимоги до тканини, яка повинна бути довговічніше, легше, міцніше і дешевше. Це призводить до постійного вдосконалення ниток, методів плетіння і просочення, які піддаються стандартним випробувань, включаючи вимірювання еластичності, витягування та стійкості до стирання. Інші випробування, більш характерні для тканин для парапланів, включають такі "жорсткі" заходи, як тривалий вплив ультрафіолету високої інтенсивності, повторне миття в пральній машині, чистка та тест на флаттер, де тканина штучно "виснажують" обробкою на маленькій вітряку при 90 км/год.
Навіть коли нова просочення має переваги перед вже існуючими, вона повинна бути інтегрована в виробничий процес таким чином, щоб тканина могла бути проведена надійно і економно, на рівні існуючих стандартів якості або вище. В даний час зазвичай тільки пропонується нове покриття E85A для тканини 45 г/м2 [9092] , але при цьому триває широка програма випробувань, щоб завершити великомасштабне виробництво більш легких тканин 9017 з новим покриттям. Одним із замовників запуску тканини на основі 40 г/м2/E85A була Nova, яка використовувала її для внутрішньої поверхні параплана Syntax, і збирається використовувати для цілого виробу гірської версії того ж параплана. Нові тканини постійно розробляються інженерами NCV в ході НДДКР. Простежується певна тенденція до виготовлення все більш легких і легких тканин. У цьому році вперше за 5 років, починаючи з випуску тканини 40 г/м2, NCV продав більше Skytex 40, ніж Skytex 45.
Контроль якості також інтегрований у виробничий процес. Безпосереднє дослідження продукції на ключових стадіях виробництва поєднується з відбором проб для проведення випробувань на стійкість до руйнівним факторам в лабораторії. На кожній стадії серії зразків продукту дозволяють простежити весь виробничий ланцюжок, починаючи з кожного бере участь у процесі виробництва компонента, працівника або машини. Зразок кожної тканини, виробленої на фабриці, поміщається в архів. NCV вказує, що близько 80% їх матеріалів використовуються для забезпечення безпеки, висока якість продукції необхідно для тривалого підтримання репутації лідера ринку в області технічних тканин.

Рекомендації фірми PORCHER MARINE щодо заходів для підвищення збереженості тканини:

• Без необхідності уникайте виставлення на сонячне світло – заберіть Ваш параплан, коли він не використовується.
• Не тягніть параплан по землі і не наступайте на нього.
• Не кладіть параплан занадто щільно і переконайтеся, що його передня кромка складена відповідно до інструкції (див. посилання по складанню параплана ― )
• При складанні крила перевірте його на наявність комах та інших сторонніх предметів та не залишайте їх всередині крила.
• Нельзя оставлять параплан запертым в багажнике автомобиля при сильном солнечном свете, так как это может привести к его перегреву, что существенно сокращает срок службы параплана.
• Складывайте параплан только полностью сухим и храните его в сухом прохладном месте в открытой сумке.
• Чтобы очистить параплан, расстелите его на чистой сухой поверхности и используйте мыло Savon de Marseille (или другое подобное натуральное мыло на основе оливкового масла) и влажную губку. Не используйте абразивные материалы и растворители.


Переклад з матеріалами, розміщеними в Інтернеті у 2005 р. здійснений бюро перекладів "БЕРГ" (www.slowo.ru)

 Дотик до тканини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner